czwartek, 15 stycznia 2015

Jaglanka z miodem i owocami

kasza jaglana to moje najnowsze odkrycie :)
jest niesamowicie zdrowa, a do tego można ją przyrządzić na wiele sposobów. 
Smakuje wspaniale na słodko i słono. Dziś przedstawiam jaglankę na śniadanie:


Składniki:
-1/2 szklanki kaszy jaglanej
-łyżka miodu
-dowolny owoc: jabłko, banan, gruszka (lub dżem owocowy)

Wykonanie:
Kaszę gotujemy według przepisu na opakowaniu, odstawiamy do przestudzenia. Dodajemy miód i pokrojony owoc - ja dodałam jabłko i odrobinę cynamonu. Całość mieszamy i pożywne śniadanko gotowe :).
Smacznego!














przepis bierze udział w akcji:

Niskokaloryczny styczeń

3 komentarze:

  1. Jaglankę uwielbiam i podobny zestaw jadłam dzisiaj na kolację ;) Ugotowałam z jabłkiem i dodałam orzechy włoskie i rodzynki - to moja ulubiona wersja. A Twoja wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne śniadanko :) Moja córcia uwielbia jaglankę :)

    OdpowiedzUsuń